בית מלון בבעלות חרדית דורג כאחד מהמלונות הטובים בעולם

    ישראל פריי 2 Comment on בית מלון בבעלות חרדית דורג כאחד מהמלונות הטובים בעולם
    17:55
    05.05.24
    צבי טסלר No Comments on יותר מעשור אחרי ההחלטה: תצא לדרך הקמת בית חולים חדש בנגב

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מגזין התיירות Condé Nast Traveller, פרסם את דירוג רשימת המלונות הטובים בעולם. למקום השביעי והמכובד מבין מאה המלונות שדורגו, הגיע המלון הירושלמי "וולדורף אסטוריה", הוא גם זכה להירשם כטוב ביותר בקטגוריית המזה"ת.

    "וולדורף אסטוריה" נפתח לפני כשנה וחצי, לאחר שנים רבות של עבודות תכנון ושיפוץ במטרה לשמר את המבנה העתיק והייחודי והפיכתו לאחד המקומות היוקרתיים כיום בעולם. זמן קצר לאחר פתיחתו, זכה המלון לביקורות חיוביות, והוא נתפס כמקום היוקרתי ביותר כיום ללינה בעיר. גם רבים מאליטת הממון של המגזר החרדי מגיעה להתארח בו, ולצד אילי הון, דיפלומטים ושועי עולם, לא נדיר למצוא שם בלובי ראשי ישיבות ומנהלי מוסדות.

    הסיפור שמאחורי הקמתו של המלון ארוך ומרתק. אחרי שהמבנה ההיסטורי בעיבורה של העיר, עמד שומם במשך שנים רבות והבעלויות עליו החליפו ידיים, קנה איש העסקים החרדי יוסף רייכמן את המבנה, השקיע סכומי עתק בהפיכתו למלון יוקרה, תוך שהוא נותן את הפעלת המלון לרשת "וולדורף אסטוריה" הבינלאומית, שזו הכניסה הראשונה שלה לישראל.

    רייכמן, נצר למשפחה המפורסמת מקנדה שנחשבה בעבר לאחת העשירות בעולם, הוא איש עסקים חרדי תושב שכונת שערי חסד הירושלמית, ומנהל אורח חיים צנוע ורחוק מעין הזרקורים. בראיון נדיר שנתן עם פתיחת המלון ל"גלובס", נשאל רייכמן מדוע לא יעבור להתגורר באחת מ-30 דירות היוקרה שנבנו במלון וענה בפשטות: "זה יקר לי מדי". הדירות שמשולבות במלון היוקרתי נמכרו אכן בסכומים גבוהים במיוחד, ובין יתר הרוכשים ניתן למצוא את ג'יי שוטנשטיין ודן גרטלר.



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      ציטוט מהכתבה:
      גם רבים מאליטת הממון של המגזר החרדי מגיעה להתארח בו, ולצד אילי הון, דיפלומטים ושועי עולם, לא נדיר למצוא שם בלובי ראשי ישיבות ומנהלי מוסדות.
      אתם קולטים?
      לא נדיר למצוא שם בלובי ראשי ישיבות ומנהלי מוסדות.
      האם זה אומר משהו שאנחנו לא יודעים?

    2. 1

      רוב העובדים שם ערבים גם חלק ממנהלי המחלקות לתשומת לב